z-kowalczyk-89 | e-blogi.pl
_blog z-kowalczyk-89
Konkursy promujące produkt. 2015-03-26


 Zabiegi promocyjne zwiększające sprzedaż produktu to nieodłączny element handlu.


  Specjaliści od marketingu mają przeróżne i niezwykłe sposoby, aby zainteresować określoną grupę społeczną wybranym produktem. Od lat wiadomo, że odpowiedni marketing jest wstanie stworzyć firmę o najwyższych obrotach.


  Widzieliśmy już niezwykle piękną grafikę reklamującą produkt i firmę, widzieliśmy także obniżki cen i sprzedaż wiązaną, mamy także możliwość spotkania konkursów promujących produkt. Ten ostatni sposób można nazwać reklamą wiązaną, ponieważ oprócz produktu oferowanego do sprzedaży, mamy także możliwość obejrzenia przedmiotu konkursu, który jest wygraną. Ten rodzaj promocji spotykamy w telewizji i gazetach, możemy go także spotkać w centrach handlowych. Ta forma reklamy jest stosowana przez bogate firmy, często jest to Coca Cola, Play, Stacje Telewizyjne, Banki, a także renomowane firmy kosmetyczne, takie jak Loreal, Max Factor. Reklama kierowana do klientów zachęca do kupienia określonego produktu firmy, która jest inicjatorem konkursu, dzięki któremu klient ma możliwość wygrania dużej wartości sprzętu lub usługi. Do wygranych może zaliczać się samochód, motocykl, sprzęt elektroniczny, wycieczka turystyczna.


  Reklamy tego typu zwykle przyciągają tysiące, a często miliony uczestników zabawy, której celem jest wygrana.


Sklep internetowy dla dzieci. 2015-03-20


 Wśród tysięcy sklepów w sieci, są także sklepy internetowe z artykułami dla dzieci.


 Sklepy internetowe z zabawkami i innymi sprzętami, których użytkownikami są dzieci, zdecydowanie różnią się od sklepów dla dorosłych, zarówno grafiką stron internetowych sklepu, jak również sposobem poruszania się po nim, zaprojektowanym z myślą o najmłodszych internautach.


  Łatwość oglądania kolejnych prezentacji artykułów do sprzedaży, powoduje, że adresaci tych ofert, czyli dzieci, mogą bez problemów zapoznać się z całym asortymentem. Przyciski otwierające kolejne oferty zabawek są kolorowe i duże, zdjęcia towarów są dowcipne i kolorowe i przyciągają uwagę dziecka. Każdy napis informacyjny jest na tyle duży, że nikt nie powinien mieć problemów z przeczytaniem go, dodatkowo są zastosowane litery drukowane, które są łatwiejsze do czytania dla dzieci. Także "Promocje" i "Programy Rabatowe", których nie brakuje w sklepach dla dzieci otwierają się za naciśnięciem dużych i kolorowych przycisków, które prowadzą do czytelnych i jasnych opisów i informacji obrazkowych. Wyszukiwarka artykułów będących w asortymencie sklepu jest dużych rozmiarów i każde dziecko z łatwością znajdzie każdy poszukiwany towar wpisując jego nazwę w odpowiednie, wskazane pole. Wśród form płatności za zakupy jest możliwa do wyboru forma płatności przy odbiorze towaru, więc nie ma konieczności operacji gotówkowych przez internet.


  Zakupy internetowe stały się tak łatwe, że nawet dzieci mogą korzystać z tej formy sprzedaży.


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]